سازمان پایانه های مسافربری



مدیریت : مهندس امیر حکیمی

تحصیلات : مهندس کشاورزی

سوابق کاری و اجرائی : کارشناس فضای سبز، معاون مالی اداری منطقه دو شهرداری، سرپرست منطقه دو شهرداری، معاون اجرای سازمان پارکها و فضای سبز، مسئول فضای سبز منطقه یک شهرداری، مسئول فضای سبز منطقه دو شهرداری، معاون خدمات شهری منطقه دو شهرداری، سرپرست منطقه سه شهرداری

 


اهداف  :
اهداف اصلی پایانه مسافربری شهرداری عبارتست از حفظ و نگهداری و اداره امور پایانه ها و تجهیز و توسعه آن با استفاده از ابزارها و روشهای پیشرفته و متناسب با افزایش رشد جمعیت و در صورت لزوم احداث پایانه ها و غرفه های جدید در مبادی ورودی و مناسب شهر در چهارچوب قانون اصلاح لایحه قانونی احداث پایانه های مسافربری
  

پایانه ها را میتوان شهر کوچکی در قلب یک شهر بزرگ دانست که مردمانی با ملیت ها و فرهنگهای مختلف وارد آن میشوند.در اصل ترمینالها ویترین تمام نمای یک شهر محسوب میشوند دیگر فهمیده ایم که مسافران ، هموطنان و درکل دیگران از ما چه میخواهند. کیفیت در خدمات ؛ کیفیت ارتباط است بین آنچه ما داریم و آنچه دیگران از ما توقع دارند پس برآن شدیم با همت شهردار محبوب شهر آبادان که در پیشبرد اهداف شهرداری  سعی وتلاش فراوان را مبذول داشته اند، بر آن شدیم تا پیرامون بهینه سازی و ساماندهی پایانه های شهر آبادان اقدامات مورد نیاز را بانجام رسانیم     .   

1-  بهسازی خوابگاه رانندگان جهت رفاه حال رانندگان عزیز شامل:

الف): احداث سرویس بهداشتی (حمام و روشوئی) بطور مجزا و خرید و نصب آبگرمکن جدید.

ب): تغییر نمای سقف با پوشش سقف کاذب  < کناف >.

ج): رنگ آمیزی دیوارها با رنگ مالتی کالر.

د): تعویض دربهای داخلی و نصب دربهائی از نوع pvc u

ه): نصب پنجره ای ضد آلاینده های صوتی از جنس upvc .

و): خرید و نصب پرده کرکره ای

ز):کفپوش گذاری از نوع پارکت pvc .

ح):خرید تعداد 30 عدد تخت وسی عدد  تشک

(( اعتباری بالغ بر 250/000/000ریال هزینه شده است))

2- بهسازی سرویسهای بهداشتی ضلع شمالی ترمینال  شامل:

الف): تعویض کامل تاسیسات زیر زمینی.

ب): تعویض کامل سنگ چشمه های (16 عدد).

ج):تعویض کامل سیفون کلیه چشمه ها (16 عدد)

د):تعویض سرامیک کف بطور کامل.

ه): بهسازی سقف با سقف کاذب pVC .

و): بهسازی رو شنائی با استفاده از لامپهای کم مصرف.

ز): تعویض کامل لوله کشی قبلی و لوله کشی جدید با استفاده از لوله سفید پلی اتیلن.

ح):نصب جا مایع دستشوئی  با لوازمات مربوطه جدید.

ضمناً با شروع بهره برداری از سرویسهای بهداشتی ضلع شمالی تعمیر سرویسهای بهداشتی ضلع جنوبی آغاز گردیده

((اعتباری بالغ بر 500/000/000 ریال هزینه شده است))

3- بهسازی سایت اداری جهت رفاه حال کارکنان سازمان شامل:

الف): بهسازی سقف با پوشش سقف کاذب از نوع کناف بطورکامل.

ب): بهسازی دیوارها با پوشش pvc بطورکامل.

ج): خرید دو دستگاه کامپیوتر ویکدستگاه یخچال و یکدستگاه آبسردکن.

د): خرید یک دستگاه تلویزیون LCD    سی و دو اینچ جهت کنترل دوربین های مداربسته.

ه): خرید و نصب پرده های جدید جهت همه اتاق ها.

و): ساخت یک عدد درب چوبی جهت اتاق مدیریت و تعمیر و رنگ آمیزی دربها دیگر.

ز): خرید ملزومات اداری شامل میز و صندلی و فایل.

((اعتباری بالغ بر 250/000/000 ریال هزینه شده است))

4- تلاش جهت احداث پایانه جدید درون استانی (با عنایت ویژه جناب شهردار)

الف): طراحی و برآورد هزینه ساخت انجام گرفته.

ب): نشر آگهی فراخوان پیمانکار در روزنامه کثبرالانتشار مرحله دوم انجام گرفته.

((اعتباری بالغ بر 3/000/000/000 ریال در نظر گرفته شده است)).

5- بهسازی سقف ورودی ضلع جنوبی و شمالی با پوشش کمپوزیت با اعتبار1/000/000/000 ریال .

6- تعویض مخزن آب قدیمی و فرسوده 20/000 لیتری و خریداری و نصب و راه اندازی دو عدد مخزن 10/000 لیتری پلی اتیلن جهت مصرف پایانه ثامن الائمه

سایر عملکرد عمرانی

1) بهسازی روشنائی سالن انتظار بوسیله لامپ های کم مصرف.

2): بهسازی روشنائی محوطه بیرونی با استفاده از پرژکتور(لامپ کم مصرف).

3) : راه اندازی دستگاه خودپرداز با همکاری بانک شهر.

4):تعویض تلویزیونهای لامپی قدیمی و خرید و نصب دو دستگاه تلویزیون LCD 42 اینچ.

5): خرید موکت جهت نمازخانه مردانه و زنانه.

6): راه اندازی ژنراتوربرق(سرویس کامل) جهت مواقع اضطراری قطع برق و خرید یکعدد بلطری 100 آمپر

7): ترمیم سقف شیروانی ترمینال با استفاده از ماده عایق سفید بام و رفع کامل مشکل نشت آب.

8): ترمیم سقف کاذب (کناف ) سالن انتظار که در بارندگی اخیر فرو ریخته بود.(خوشبختانه مشکل رفع گردید)

9): پیگیری مستمر حهت تعیین وضعیت قرارداد پیمانکار کار واش و تلاش با توجه به عدم توانایی پیمانکار مربوطه جهت راه اندازی اصولی کارواش با ابزار و وسایل مناسب از طریق فراخوان سرمایه گذار جدید.

10): تلاش جهت احیاء فضای سبز محوطه (کاشت نهال؛ کوتاه کردن چمن ؛ هرس علف های هرز و از بین بردن نیزارها)

7 - عملکرد جاری

الف): برنامه ریزی هر یک هفته یکبار جهت شستشوی کامل سالنهای انتظار همزمان با خروج آخرین سرویس(از ساعت 00/22).

ب): جاروکشی و تی کشی سالنهای انتظار به صورت سه بار صبح و دو بار بعد از ظهر .

ج): زباله گیری محوطه بیرونی.

د): لایروبی مسیرهای داخلی فاضلاب.

 
             


کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری آبادان می باشد. |هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد | پشتیبانی : سازمان فناوری اطلاعات شهرداری آبادان