رزومه کاری :
- مسئول صدور پروانه
- اپراتور سامانه137
- مسئول رسیدگی به شکایات حوزه معاونت خدمات شهری
- ناظر سامانه 137
آشنایی با مرکز سامانه مدیریت شهری 137
گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات، زندگی روزمره را دچار تحولات چشمگیری ساخته است. از این رو رفع نیازهای اولیه انسان به موجب تغییر در سطح ارتباطات اجتماعی ، رابطه تنگاتنگی با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی پیدا کرده است. انسان عصر مدرن دیگر پذیرای بروکراسی های سازمانی، اتلاف وقت و زمان برای انجام امور روزمره خود نیست. سهولت و دسترسی همه جانبه به امور در قالب ارتباطات از راه دور شیوه زندگی در فضاهای شهری را وارد عرصه جدیدی ساخته است که به دنبال آن عملکرد سیستم های مدیریتی با تکیه بر روشهای قدیمی و تعاملات چهره به چهره موثر نخواهد بود. بنابراین با شکسته شدن حصار زمان و مکان به واسطه ابزارهای ارتباطی پیشرفته، ارائه خدمات شبانه روزی نیاز امروز شهروندان در عرصه جهانی معرفی می شود. شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی که مدیریت واحد شهری را از مهمترین وظایف خود می داند. با علم به تحولات اخیر در عرصه کار و روابط اجتماعی در سطح جوامع، استفاده از فناوری در راه تحقق اهداف کلان مدیریتی را دستور کار قرار داده است. بدون تردید ایجاد سامانه های نوین شهری در حوزه های مدیریت، اجرا و نظارت در راستای تحقق این مهم می باشد. مرکز سامانه 137، گامی موثر در دست یابی و تکیه بر فناوری ارتباطات است.
با گسترش مرزهای جغرافیایی، معضلات و تنش های موجود در شهر ها لزوم حضور همگان در عرصه مدیریت احساس می شود، از این رو سامانه 137 تلاش میکند از راه برقراری ارتباطی آسان و یکسان، مشارکت شهروندان را جلب نماید لذا دریافت نیازها و خواسته های مردم از مجموعه شهرداری با توجه به آگاهی آنها نسبت به خلاء های موجود در سطح شهر و انتقال آن به مسئولین ذیربط مهمترین رسالت مرکز سامانه 137 محسوب میشود.